Májmedence FC

Legutóbbi kommentek

Partnerek

BKV Hátra logo

Címkék

Címkefelhő

Testvércsapatok

Tabellák

Sorosolások

Májmedence - Fehérvár 4-4

2009.04.29. 01:40 YNWA

Én sajnos ma nemtudtam jelen lenni (életem első Májmedence bajnokiját hagytam ki ezzel..)

Fenyő tollából itt is az összefoglaló:

Májmedence- Fehérvár 4-4
Az eredmény csapatunkra nézve hízelgő, ugyanis el kell ismernünk, hogy ellenfelünk jobb játékerőt képviselt nálunk (eddigi messze legerősebb csapat, aki ellen idén pályára léptünk). Nem nagyon tudtunk mit kezdeni sok mozgásos támadásaikkal, valamint az a tény is igen erősen frusztráló volt, hogy 10m- en, kb 3-mal gyorsabbak voltak, mint mi. Ezt jelzi, hogy ezen az egy meccsen több szabálytalanságot követtünk el, mint az eddigi meccseken összesen, valamint Fenyő és Marci egy- egy sárga kártyába is beleszaladt... Szerencsére azonban nekünk volt két cserénk, míg nekik egy se, valamint a helyzeteinket is jobb százalékban használtuk ki mint a szezon korábbi részében.

Csapat: Szemy- Fenyő- Gellért, Macsi, Marci

Csere: Barna, Kurucz.

Gólszerzők: Fenyő (3), Gellért

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://majmedence.blog.hu/api/trackback/id/tr331092804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macsinka 2009.05.01. 13:12:27

Elég rövid lett a beszámoló! Fenyő megint hozta a három gólos meccsátlagát! Grat! Jövő héten meg kell ütni a BKV-t!

fenyo5 2009.05.01. 15:27:06

Ez nem annyira beszámoló, inkább értékelés- féleség lett (akart lenni)...
Pontosabban az elején gondolkoztam h írok vmi normálisat, aztán rájöttem h nincs kedvem hozzá.
Ellenben retek másnapos vagyok:S
süti beállítások módosítása