Májmedence FC

Legutóbbi kommentek

Partnerek

BKV Hátra logo

Címkék

Címkefelhő

Testvércsapatok

Tabellák

Sorosolások

Májmedence - Reaktivált Gének 6-8 (3-3)

2011.10.27. 12:44 YNWA

A tegnapi és a múltheti meccsen 6 pontot kellett volna hoznunk, ha kicsit jobban jön ki a lépés, de 0 lett belőle.. küzdelmes végjáték lesz azthiszem...

Ja és megvolt életem első kiállítása, sose gondoltam volna, hogy még az ellelnfélhez sem kell hozzáérnem egy ilyenhez.. :) De bevallom, kicsit elszállt az agyam, amikor egy párharc után akkorát ordított az ellen, hogy még énis megijedtem, erre 3 másodperc múlva röhögve mondja a csapattársának, hogy "ezt jól megette". Miezmár.. Gyorsan el akarta végezni, mert csak én voltam hátul, szóval amikor el akarta rúgni a labdát, odatettem a lábam, leblokkolva azt. Járt a 2 perc, jellemző módon ott is sikerült aztán hagynunk egy 2v1-es szituációt.. :/

Történelmi érdekesség, hogy a kezdőből 3 ember már 2005-ben is Májmedence csapattag volt. Kis nosztalgia, amíg bírtuk a 10+1 fővel megjelenő ellen ellen, sokkal jobbak is voltunk :)

Kezdőcsapat: Matulik - YNWA, Fenyő - Kalupka, Gellért

Csere: Démosz

Gólszerzők: Gellért (4), Fenyő, Kalupka

2 perces büntetés: YNWA

 

Szólj hozzá!

Címkék: b kiállítás összefoglaló elte liga gének gellért focibajnokság reaktivált

A bejegyzés trackback címe:

https://majmedence.blog.hu/api/trackback/id/tr683333672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása